Sushi och pianokonsert

Hejsan!
Jag har precis ätit sushi, YUMMY! Men innan hade jag pianokonsert, och jag spelade solo. Men jag spelade fel typ 2 gånger, fast jag tror inte nån i publiken märkte nåt. Annars gick det bra, och det var jättekul.
Jag har också fått inbjudan tilll Unns födelsedagsfest på lördag, det kommer bli otroligt kul!
Efter skolan var jag nere i syslöjden och gjorde klart mina lovikavantar, eller en av dom. Jag ska bara sticka tummen. Jag har börjat på den andra vanten nu, så jag kommer helt klart bli klar med båda vantarna den här terminen! :D
Puss på er! <3<3


Min sushi, hehe .. jag var jätte hungrig


Blommor jag fick efter min pianokonsert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0