Pyjamasparty

Hejsan!
Nu har jag nyss haft dans, och det var jättekul. ;)
Men innan det så var jag på Unns pyjamasparty, och jag sov över. Det va jättemysigt, och jag hade jättetur som fick sova på soffan. För Malin, Moa och Judit sov på en luftmadrass, och all luft åkte ut. Så typ 1 timme efter alla somnat gick dom, och Klara, och la sig i Unns och Unns lillesyrras rum.
Men iaf så, pratade jag och satte mig upp i sömnen. Det var nån som berätta att jag hade satt mig upp i soffan, pekat ut genom fönstret och sagt: "Titta där", eller nåt sånt. Så .. hehehe ..
Men jag ska lägga upp några bilder från festen senare idag, men just nu hittar jag inte saken som man överför bilder och sånt från kameran till datan.
Puss på er! ♥



(Gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0