Min dag

Hejsan!
Idag efter skolan var jag kvar på klubben i typ 20 min, sen var jag i syslöjden och fixade lite saker på min stickning.
Sen hade jag väldigt brottom till kören, och efter kören var Clara och Rut hemma hos mig. Det var jättekul!
I skolan så bytte vi platser, och nu sitter jag längst fram, och det är jätteskönt, för jag såg typ inget när jag satt längst bak. Massa huvun ivägen .. Jag sitter brevid Tilda och Benjamin, så jag har en jättebra plats.
Men nu ska jag titta på the big bang therory medans jag stickar på mina lovikavantar.
Puss!


Förlåt för suddig bild

Ser det kompliserat ut?
Det är faktiskt inte så svårt när man väl kommer in i det, så kan man sitta och sticka jättelänge utan att tänka på man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0