Kelly Moore väska

Hejsan!
Jag vet att jag sagt att jag inte skulle blogga nåt mer, men jag ska göra ett sista inlägg. Och det kommer handla om en tävling på bloggen linafoto. Man kan vinna en valfri Kelly Moore väska från fotobag.se. Och man kan få en extra lott om man gör ett inlägg om sin egen favorit Kelly Moore väska. Så det är därför jag gör det här inlägget. ;)
Men iaf, så är det här min absoluta favorit:
 Visst är den verkligen fin?

Jag älskar verkligen både modellen och färgen, tänkte nästan ta en brun, men det är ju inte så somrigt.
Jag har ju redan en kameraväska, men den är så liten så jag får bara plats med kameran och typ inget mer + att den är skitful, hehe .. Så om jag vann den här tävlingen skulle jag bli otroligt glad! :D Och jag kommer antagligen använda den som skolväska också, men det är en väldigt líten chans att jag vinner. ;(

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0