Ben and Jerry och plugg

Hejsan!
Idag har jag haft utvecklingsamtal, och det gick bra. Fast det var inte särskilt kul och sitta där i typ en halvtimme medans ens fröken berättar vad man gör rätt och fel, hehe .. Och eftersom jag hade haft alla rätt på alla prov fick jag en Ben and Jerry av mamma, MUMS! Men jag hann typ inte äta nåt innan jag skulle till kören. Men efter kören så gick jag inte hem till Emma, utan jag gick hem för att göra läxor och träna på mitt föredrag. Jag ska hålla om coca cola, hehe .. Men jag har nu suttit och tränat på mitt föredrag och gjort läxor medans jag ätit Ben and Jerry, så det har vart lite mysigt. Men nu har jag jätte ont i magen. ;(
Puss på er!


I LOOOOOVE den här smaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0