Ny blogg!

Hej!
Jag är en tjej på 11 år, snart 12 och jag hade tänkt börja blogga. Förut bloggade jag på www.photobyjenni.blogg.se, men jag slutade för ett tag sen.
Men iaf så tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag ÄLSKAR verkligen att fota! Har en systemkamera som heter Olle. Något annat som jag älskar är Hollister, men det är så dyrt så jag har inte så många plagg därifrån. Men annars gillar jag också att dansa, sjunga, spela piano och vara med kompisar.
Jag är väldigt duktig på att vara weird, hehe ..
Jepp, det är jag det, och här kommer en liten,vacker(ganska ful) bild på mig.




Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild där! :D

2012-03-30 @ 15:11:30
URL: http://mumu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0