Klubben

Hej svejs!
Idag efter skolan har jag vart på klubben i lite mer än 2 1/2 timmar. Det var skit kul! Jag har typ ett "band" med 3 kompisar, och vi hade som en liten konser i trapphuset i skolan(Fast Maliln var inte med). Men det var jätte kul, sen satt vi och chillade inne på klubben, ett fritids på min skola.


Och jag har heft ett litet drama om jag ska gå på ett disco idag. Först skulle jag inte gå, för jag skulle sova över hos en kompis istället. Sen kunde inte min kompis och då ville jag gå. Men sen sa mamma att vi skulle till landet, och idag fick jag reda på att vi tydligen inte skulle till landet.
Men nu har jag ingen att göra iordning mig med, så jag ska bara vara hemma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0