Glass

Hejsan!
Min dag idag kan man beskriva med ett ord: GLASS. Jag har ätit TRE glassar idag. Det var elevensval på förmiddan och vi gick runt i gamla stan(jag har historia), och vi fick köpa glass. Så jag köpte en magnum, och sen var det 3 killar som hade köpt ett paket piggelin, så jag fick en av dom. Och sen efter skolan köpte jag en callippo shots när jag var med Clara, Rut och Emma. Så ja, tre glassar.
Snart kommer Lollo, alltså min storesyrra. Hon pluggar i Englang, men hon ska komma hem i 1 1/2 dagar för att gå på min farfars begravning. Men jag längtar verkligen tills jag får träffa henne, hon har vart borta sen slutet av Augusti. Så .. ja, ni får.
Puss!


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0