Fast i fönstret

Hejsan!
Idag efter skolan var jag, Henrik, Benjamin, Ian och Malin i trapphuset och spelade lite låtar och så här. Men Henrik klättrade ner till förstret och fastnade där. Ner till golvet från förnstret är det typ 4 m, så han kunde inte hoppa ner. Och upp till våningen över kunde han inte heller komma upp, så han var helt fast. Han satt fast där i typ 10 min innan vi hitta en stege, och den var för kort. Men den stegen var för kort, så då fick han vara där ca 5 min till, sen hitta vi en stege som var tillräckligt lång. Han sa att han bara hade hoppat ner i förstret för att sparka på oss, för vi satt där nere. Men han hade ingen aning om att det var så långt ner.
Det måste ju ha varit asläskigt för honom, det var lite läskigt för oss också, men det blev bra iallafall. ;)


Bild från www.mumu.blogg.se

Jag filmade, men det går inte att lägga upp, det är något fel med min data. Men jag prövar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0